Дижитал медиаға онлайн медианы қалай бейімдейміз? #ISOJ


Ескерту: жазбадағы барлық айталғандар Әмірикадағы медиаға қатысты.

Digital Transformation: Innovation, Journalism and the Future of Newspapers (Clark G, Gilbert, CEO)

Бұл баяндамашы өз сөзінде жаңа технологияның жылдам дамуы дижитал медианың бизнес ретінде қалыптасуына мұрша бермей отыр. Бүгін пайда тапқан онлайн медиа, ертесіне тапқан табысын жоғалтып жатыр дейді.

Сөзінің тоқ етерінде журналистика дижитал дәуірде әзірге төмендегі ұстанымдарды негізге алса, өмір сүре алады дейді:

1. Редакторлық ұстаным

Онлайн редакциялық өздерінің редакторлық ұстанымдарынан айнымауы тиіс. Журналистік құндылықтар бірінші орында болуы тиіс.

2. Клиентті зерттеу

Үнемі онлайндағы оқырманның кім екенін зерттеп отыру керек. Соған қарай бейімделіп, оның назарын өзіңізге аударту керексіз.

3. Ережелерді өзгертіп, соған бейімделіп отыру

Дижиталдық өзгерістерге үнемі дайын болып, оларды қабылдауға дайын болу керек.

4. Медианың ішкі өзегіне қарай бұрылып отыру

Әрбір медианың пайда табуға арналған өзіндік бағыты бар. Содан айнымау керек. Жарнама болса, жарнаманы негізге алу керек.

5. Өздігінен генерацияланатын контенті өңдеп отыру, бақылап, куратырлықты қолға алу

Онлайн медианың контенті контент жасаудан бұрын оны қадағалап, бақылап, лайықтап отыруға негізделгені жөн.

UPDATED:

Дижитал медиа екі түрлі трансформациядан өтуі тиіс:

A.

  1. Контент құнын азайт
  2. Контентті түрлендір

B.

  1. Дижитал. Тек қана!
  2. Дижитал DNA жұмысқа қабылда.

пысы. Емле қателері үшін кешірім сұраймын.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s