Онлайндағы аудитория мен журналистерге ғылыми түсінік #ISOJ


Аудитория мен журналистер арасындағы қарым-қатынасты зерттеуге арналған ғылыми құралдар.

Irene Serrano Vazquez, Concordia University, Canada: Researching On The New Relationship Between Audiences And Journalism: A Methodological Toolkit

Consumption + Production = Produsage

  • Аудитория: медиа контент жасап жатқандар кімдер? Қай жерден? Олар популияцияның көрінісі ме? Олар жасаған өнімді кім тұтынады? Олар тудырған контенттің әсері қандай?
  • Журналистер: “Журналистердің өз оқырмандарын қалай көруіне байланысты қоғамда өзгерістер болады” The manner in which journalsits imagine their audience has public consequenses
  • Контент: Қолданушылардың өздері жасап жатқан контенттері қаншалықты сапалы?
  • Құралдар: қолданылып жатқан құралдар нейтралды емес. Белнілі бір медиа корпорацияларға тәуелді. Мысалы, yahoo – flickr. Facebook-тың ережелері т.с.с.
  • Контекст: Әрбір елдің интернетке қатысты ұстанып отырған саясаттары әртүрлі.

Тоқетері, интернетке қатысты қандай да бір зерттеу жасағанда жоғарыдағы категорияның барлығын негізге алу керек. Ағылшын тіліндегі ғылыми мақалаларды мына жерден жүктеп алып, оқуға болады.

Пікір қалдыру

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Өзгерту )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Өзгерту )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Өзгерту )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Өзгерту )

Connecting to %s