Туиттер Kazakh туралы не деп жатыр?


http://twitter.com/#!/Araika1/statuses/102853307839680512

Сәлем! Қазақстанның Арайлым деген қызымын. Ана тілім қазақ тілі болса да ағылшынша керемет сөйлеймін. Мен Miley CIRUS-ты пір тұтамын.

Сәлем Бритней! Менің есмімім – Руслан, мен – қазақпын. Қазақстаннанмын және Қазақстан сені жақсы көреді.

Пысы. Miley CIRUS дегеннің кім екенін мен де бұрын білмеппін. Арайлым кімге еліктеп жұр екен деп гуглдетіп көрсем, Cyrus деген 1992 жылы туған әртісте ес жоқ екен. Русланның Бритниді Қазақстанға шақырғанында да гәп бар-ау. Туиттер Kazakh туралы кейде бұдан да жақсы ақпарат беретін. Бүгінгі ұсынғаны осы болды. Аман болыңдар, алаштың ұрпағы Арайлым мен Руслан! Оразаларың қабыл болсын!

3 thoughts on “Туиттер Kazakh туралы не деп жатыр?

Leave a Reply

