Animoto: суреттер “сөйлейді”


Өткен аптада Малайзиядағы біраз суреттерімді топтастырып, Picasso-мен слайд шоу жасап, “Жаңаеуразияға” орнатып едім. Бұл жолы Animoto-мен жарты минуттық видео жасап көрдім. Өте қызық дүние екен. Комптағы жиналып қалған суреттерді осылай жинастырып қойғанның айыбы жоқ тәрізді. Бағасын өзің бере жатарсың.

  1. Picasso-мен слайд шоу жасау үшін жүктеп алу қажет. Онлайн айналайын суреттеріңмен сол жерден слайд, коллаж жасауға болады.
  2. Animoto.com сайтымен анимациялық жоба жасау үшін сол сайтқа тіркелу қажет.

11 thoughts on “Animoto: суреттер “сөйлейді”

  1. Мынауыңыз жақсы дүние екен. Мен осындай анимациялық жобаны Windows Movie Maker-мен жасап жүрмін.

    • Мен де сөйтетінмін. Анимото инетернет қолда болса, одан да тез, әрі оңай жасайды екен.

    • balgyrgan, Picasа – да қазақша терсең терілмейді бірақ ол жерде қазақша жазудың жақсы бір әдісі бар, ол үшін қазақша сөзді Word – та ма бір жерде жазып ал да Ctrl+C мен көшіріп аласың да Ctrl+V мен Picasа – ға апарып саласың🙂

      • рахмет…

        Бірақ, Picasa3-пен жұмыс істеу ыңғайсыз екен… әсіресе, папакалармен… әлде менде миллион папка ма…

    • анимотода жазылды. Соңында “Мамыражай Малайзия” деген менде тұнық көрсетіп тұр. Ал “created by” дегендер автоматты түрде жазылады екен.

  2. Бәке, құнды пікіріңізге рахмет. Бұрын сол жағын ойламаппын. Әдетте мен шетелдік сайттарға қазақша жазу керек болса, ойланбастан Arial іздеймін🙂

    • Бауыржан мырзаның “қулығы” менікіне ұқсайды екен🙂
      Асхат, ендеше жасап көру керек екен

  3. Менде де үшінші нұсқасы. Папкаларым көп емес. Себебі суреттердің денін интернетке жүктеп қойдым. Көп суреттерім сол жерде. Қажет кезде сол жерден тауып аламын.

    • balgyrgan, керісінше папакалармен жұмыс жасауда Picasa3 дан артын программа таппадым. Бір қарағанда шатасып жатқан сияқты көрінгенімен настройка (баптау дейміз ба?) жасасаң болды, қандай папканы көргің келсе соларды ғана көрсететіндей етуге болады!
      Қоссымен папкалар шұбырып кететіні Picasa3 бірден комптың бәрін шарлап суреттер бар папкаларды іздей бастайды, оған шектеу қойып мына-мына папкаларды ғана қара деп айтсаң болды🙂

      1. Инструменты –> Менеджер папок (сурет жатқан папкаларды ғана қосып “Всегда сканировать” белгісін қоямыз қалғандарына мысалы бірден С:\ ға “Удалить из Picasa”)
      2. Просмотреть –> Режим просмотра папок – В виде упрощенного дерева

      • Асхат, Бауыржан, көп көп рахмет… Жұмысым әлдеқайда жеңілдеді… Папкаларымды жүйелеуге тура келді бірақ🙂

Leave a Reply

