Құранда өсімқорларға арнайы ескерту бар


Исламда пайыз жүйесіне қатысты тиым өте анық, әрі нақты айтылған. Бұл тиымды тек осы аятта ғана емес, Құранның өзге де бөлігінен кездестіреміз. Мәселен, жомарттықты түсіндіргеннен соң, оның қарама-қарсы жағының қауіпті тұстары суреттеледі. Ысырапшылдықтың зұлымдығы мен соңынан әкелер кесапаты айтылады. Төмендегі орысша мәтінді тұтастай қазақ тіліне аударуды жөн көрмедім. Егер аудармасын көрсетуде жөн деп тапсаңыз, оны да айта отырыңыз. Егер аудармашылар аударуда жәрдемдесемін деп жатса, қуаныштымын J

Бақара, 275-аят:

Сондай өсім жегендер, (қабырларынан) жын соғып тұрғандай есеңгіреп тұрады. Бұл олардың: «Сауда да бейне өсім» дегендіктерінің салдарынан. Негізінде Алла сауданы халал, өсімді харам еткен. Сонда кім Раббынан насихат келгенде тыйылса өткені өтіп кетті. Оның ісі Аллаға тән. Ал және кім қайталаса, міне солар тозақтық. Олар онда мәнгі қалады. (Құран Кәрім Қазақша мағына және түсінігі, 47-бет)

Те, которые пожирают рост, восстанут только такими же, как восстанет тот, кого повергает шайтан своим прикосновением. Это за то, что они говорили: «Ведь торговля то же, что рост». А Аллах разрешил торговлю и запретил рост. К кому приходит увещение от его Господа и он ужержится, тому (прощено), что предшествовало: дело его принадлежит Аллаху; а кто повторит, те обитатели огня, они в нем вечно пребывают!

Ничто не осуждается и не запрешается Исламом столь решительно, как система процентов. Причем это осуждается не только в данных аятах, но и в других местах Корана. Так, после объяснений щедрости, дается устрашающая картина ее противоположности, растовщичества, изза ее зловещего и растлевающего действия.

Процентная система, рассматриваемая с сугубо экономической точки зрения, обладает таким колличеством недостатков, что это давно уже признали даже западные экономисты. Так, например, др Шахт, бывший директор Рейхсбанка в Германии, в 1953 году, на одной из лекции в Дамаске, сказал, что с помощью простого математического расчета можно доказать, каким образом большая часть денег остается в руках у нескольких дельцов в то время как получатель кредита, хотя в тот момент и выигрывает, но гораздо чаще терпит убытки. Деньги, таким образом, непрерывно возвращаются в карманы тех, кто всегда привык получать (Кутуб).

Посланник не только самым решительным образом осудил получение и выдачу процентов, но даже простое записование подобных гнусных вещей и выдачу документов. Подобные операции проистикают из низких понятий о морали и способствуют развитию многих этических, социальных и экономических зол.

Они побуждают человека любить свое богатство более всего остального, они развивают в нем себялюбие и алчность; с другой стороны, они способствуют появлению чувств ненадежности и тем самым подрывают веру в Аллаха и Вседержителя.

И, наконец, они противоречат духу братства. В экономической сфере, таким образом, формируется класс людей, которые, ничего не делая, живут за счет труда и пота других, остоваясь безучастными к их бедам и заботам (Сиддики).

(140 стр. Значение и смысл Корана, Iтом, Издательство Сауримо)

3 thoughts on “Құранда өсімқорларға арнайы ескерту бар

  1. Мына қоғамда осыларға бой алдырмау амалын айтсайшы сен, Асқат! “Мүмкіндігінше жасамайын, ниетім түзу ғой әйтеуір” деп жүре берейін бе әлде? Әйтпесе – пайыздық жүйеге жанама болса да қатысың болмау мүмкін емес біздің қоғамда! Тығырықтан шығар жол қайсы?

  2. Әрине бір қоғамда өмір сүрген соң қалай да қатысың болады. Ең бастысы иманыңды кірлетпей, әрдайым Аллаһтың назарында жүргеніңді ұмытпау ғой. Ешқандай қиындығы жоқ. Аллаһ Тағала тиым салған іске жоламай бұйырғанын орындасақ болғаны.
    Ислам мемлекетінде өмір сүріп жатқанымыз жоқ (мұсылмандар саны басым болса да) сондықтан шамамыз келген нәрсені орындаймыз.

  3. Ооо, Техносиндром! Қайда жоқ болып кетті десем, өсім мәселесімен айналысып, уақытың болмай жүр екен ғой 🙂 . Ана форумды бір нәрсе қылайық та, сені таппай қойдым. Ең болмаса, үй телефонын берсең дұрыс болар еді.

    Асхат бауыр, мына Бақара сүресінің 275-281 (жеті аят) аяттары Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) өмірден өтуіне шамалы күндер қалған кезде түсіпті. Бұл аяттардан кейін шариғатты түсіндіретін ешбір аят түспеген екен. Бұдан кейінгі түскен аяттар жалпылама мағынадағы ғана аяттар болып табылатын көрінеді. Яғни, Құрандағы ең соңғы шариғат – өсім мәселесін түсіндіретін аят болып тұр екен.

    Техносиндорм бауырым! бірнеше жылға созылуы мүмкін ұзақ сапарға аттанып бара жатқан болсаң, артыңда қалған әйел-бала-шағаңа ең бір маңызды деген сөздерді айтар едің ғой, солай емес пе? Мына аяттар да аса маңызды болғандықтан, кейіннен сахабалардың қарасы көбейген шақта барып Алла тарапынан уахи етілген. Бұл аяттарды осы тұрғыдан қарастырып оқып шықсаң, және өсімге байланысты хадистерді де іздестірсең, көп мәселенің шешімін табасың.

    Ақиқатқа жетуді қалайтының түсінікті. Алайда, шариғат – есть шариғат! Оны өз дегеніңе бағындыра алмайсың, керісінше өзің иіліп, оған бағынуың керек.

Пікір қалдыру

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Өзгерту )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Өзгерту )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Өзгерту )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Өзгерту )

Connecting to %s